We gaan dit seizoen van start met de vierde editie van de MuziekHelden! We nodigen je uit voor een inspirerende en muzikale ervaring die je niet wilt missen!

Beste muziekvrienden,

We gaan dit seizoen van start met de vierde editie van de MuziekHelden! We nodigen je uit voor een inspirerende en muzikale ervaring die je niet wilt missen! Of je nu een doorgewinterde muzikant bent of passie hebt voor muziek, deze ochtend staat helemaal in het teken van muziek. Op de poster staan de data vermeld. Vrijdagochtend 25 oktober starten we met de eerste ochtend. Het programma zullen we over twee weken bekendmaken.

Wat kun je verwachten:
Live muziekuitvoeringen van rockballads, pophits tot jazz: muzikanten nemen je mee in een spontane sessie.
Speciale gasten uit de lokale muziekscene zullen hun inzichten delen en verhalen vertellen van “achter de schermen”.
Ontmoet andere muziekliefhebbers, deel je eigen verhalen en raak geïnspireerd door gelijkgestemde die allemaal een passie hebben voor de kracht van muziek.

De prijs van het onbeperkt koffiedrinken blijft hetzelfde: € 2,50 p.p.

Met vriendelijke groet,

Lammert Postma      : 06 24 946 195
Henk Mulder              : 06 54 638 548

Image