Op zaterdagmiddag 16 december verzamelen zich 17 toegewijde vrijwilligers op locatie van It Podium te IJlst.

Op deze jaarlijkse vrijwilligersavond, ter ere van de onvermoeibare inzet en toewijding, komen vrijwilligers bij elkaar om de inzet van het bijna afgelopen jaar te vieren. De ruimte wordt versierd met sprankelende lichten en feestelijke decoraties. Na een borrel uurtje wordt er gedineerd en afgesloten met een dessert.

De vrijwilligers zijn als een goed geoliede machine, samenwerkend en elkaars sterke punten benutten om de gemeenschap te dienen. Ze hebben onderhoud gepleegd, bardiensten gedraaid, advies gegeven, posters samengesteld, berekeningen gemaakt, voor mogelijke verbouwingen en workshops en evenementen georganiseerd.

Wil je ook vrijwilliger worden bij It Podium? Meld je aan via onze website: stichting-it-podium.nl of neem contact op met een van de bestuursleden.

Bestuur Stichting It Podium